Lássuk mim van

A fiú megfogta mindkét kezét, miközben magyarázott, úgy hadonászott.Senkire sincs szükséged, hogy jó legyen. Engedd el magad, élvezd az életet, ez olyan gyönyörű, amióta csak emlékszem, mindig boldog voltam, hogy élek, ez akkora buli, minden pillanatban, mekkora királyság, bejártam már az egész világot, persze, ezt neked is köszönhetem.

Láttam mindent, szinte mindent, nézd meg te is Mykonost, oda járnak most a gazdagok, a sok sznob gazdag, ne inkább menj délre, Olaszországba, vagy a spanyolokhoz, el fognak kényeztetni, rád fér, nagyon, nem, nem, Sziciliába kellene menned, a kezeiddel, így válogatsz majd a piacon, hm, milyen friss rákok, hopp, ez nem friss, abból nem kérek, mutassa azokat, nem, nem, majd holnap visszajövök, várom, drága hölgyem, itt vannak a sajtok, na, ezek finomak, abból vágjon nekem, elég-elég, tovább megyek, sonka, sonka feltétlenül kell, igen, köszönöm, megkóstolom, nem, inkább a másikból kérek, két szelet elég lesz, ragyog a nap, lássuk csak, van sonkám, van sajtom, de még kell bagett is, válogatok, milyen illatosak, ez jó lesz, na most mim is van, van sonkám, van sajtom, van bagettem, ott nem messze a tenger, de buszra kell szállni, talán jön, persze, lehet, hogy nem, ezeknél itt sosem lehet tudni, de szerencsém van, megjött, az emberek hangosan nevetgélnek,  hát itt a tenger, hoppá, nem vettem ásványvizet, fél liter jó lesz, na lássuk, van sonkám, van sajtom, van bagettem, na ezeket így összepakolom és már készen is van a szendvics, persze van már ásványvizem is, de inkább Grúziába kellene menned, ott is van tenger, az emberek önfeledten rohangálnak a vízben, sokszor volt herpeszük, most már nem lesz, a kurva tenger tele van kurva gázolajjal, de nem baj én is beleszaladok, de fel kellene menni a hegyekbe, háromezer méter, útközben már alig találkozni emberekkel, hol kocsival, hol gyalog közlekedsz, egy nagy rakás birka állja el az utat, egy nő, sok birka, egyenként mindet megsimogatod, és haladsz föl-föl, egyre magasabbra, emberek már nincsenek, semmivel nem kell foglalkoznod, ha azt a régit említik előtted, unottan érintsd meg a homlokodat, ugyan hagyjuk már azt a szerencsétlent, amúgy bárkivel szeretkezhetsz, csak szeretkezz, sokat, mindig, mindig, én is megismerkedtem azzal a lánnyal, hát neki olyan gyönyörű pinája van, a lányoknak gyönyörű pinájuk van, semmi másnak nincs értelme, szeresd azt az egy pasit akkor, de ne görcsölj, csak lazán, van sajtod,, van sonkád, van bagetted, ásványvized, most visszaérsz a tengerhez, az utazás közben az egész szendvicsed megrohadt, gusztustalan massza lett belőle, de kidobod, semmi sem számít, nem is kár érte, megint szerelmeskedsz, csináld hangosan, ordíts, kiabálj, hagyd, hogy összekarmolják a hátadat, harapj, nevess,, nevess hangosabban, az élet szép, én imádom, fontos vagy nekem, de most látni sem akarlak egy hónapig, élj, folyamatosan legyél mozgásban, megengedheted magadnak, hát csináld, legyél kurva, ha az jó neked, mitől félsz, ne vesztegess egy percet sem, indulj el, velem már nem kell törődnöd, én tudok magamra vigyázni, én szeretek élni, ez akkora buli, minden percben boldog vagyok, mindig fontos leszel nekem, de nem baj, ha nem találkozunk hetekig, indulj el, menj, és élvezd, lazán, ne görcsölj, tényleg, mondta a fiú az anyjának, akinek csorogtak a könnyei nevetés közben. Egyszer mindenki meghal, mondta még a fiú.