Krakkói gyors

krakko.jpg Foto: http://megtestesules.info/irgalmassag/1_5.html

– Ó, hogy azt a rohadt úristenit már ennek a…Pável, nézzél már ki oldalt, hogy mi a jó büdös francért nem lehet haladni, mert ettől a nyomorult kamiontól itt nem látok semmit!

– Jól van má na, de akkor húzódjál már le egy kicsit jobbra, hogy kilássak, mit gondolsz nekem röntgen szemem van, aztán majd én átlátok ezen a szaron?

– Na, na, látsz már valamit?

– A tökömet, azt, a franc se tudja mi lehet, de végig állnak az autók, az biztos. Dudáljál má rá Blazej, erre a nyomorultra, hogy menjen má előrébb, hát legalább fél métert még mehetne, de itt rohad meg előttünk a bénája.

– Dudálhatok én ennek, a faszomért nem mozdul meg, legszívesebben átmennék rajta, bazmeg,az ilyen idióták miatt nem lehet egyről a kettőre jutni. Hogy szombaton délben mi az úristenért van ekkora dugó, te Pável? Tudtam én, hogy inkább a Kolodziejska utca felé kellett volna menni, nem erre.

– Kapcsold má be a rádiót, hátha bemondják, mi a fasz van itt!

– Ezt a számot bírom, tegnap láttam a tévében a kis vörös picsát, hát jól megdugnám.

– Aztán az asszony meg jól fejbe verne.

– Ne izélj már Pável, hát aztán honnan tudná az meg?

– Hát, az má igaz, azt a bigét nem vihetnéd fel a panellakásodba. Nem ahhoz vannak ezek a kis kurvák szokva, hogy ilyen helyekre mászkáljanak. Mondjuk, én azt se hagynám, hallod, hogy az asszonynak akkora szája legyen, mint nálatok. Nálunk azért rend van. Tegnap is érted, hazamegyek, aztán a vacsora meg sehol. Akkora pofont leakasztottam Ninának, hogy begurult, hallod, az ágy alá. A gyerekek meg csak vonyítottak, hallani se bírtam. Magammal basztam ki, mert a nyivákolás annyira bántotta a fülemet, hogy inkább lementem a Walterbe, szerencsére ott voltak a fiúk, aztán mire hazamentem, mindenki húzta már a lóbőrt. De reggel már ott volt az asztalon a forró kávé, meg a rántotta, egy darabig biztos nem kell elmagyaráznom, hogy kell az embert hazavárni a munka után.

– Azzal is, mi, Pável?

– Hát, azzal is persze, ha má azt a kis vöröst nekem se rendeli ide az Úristen. De tudod, mit mondok, te Blazej, nekem az a másik, az a szőke, tudod, amelyik ott szalad a tengerparton, aztán elterül a homokban, na, az nekem amúgy jobban bejön.

– Várjál már Pável, valami útinformot mond a rádió, hallod?

Andrzej Duda és a lengyel katolikus egyház vezetőinek jelenlétében a mai napon a Łagiewniki Bazilikában Lengyelország királyává koronázzák Krisztust. A katolikus templomban zajló rendezvény miatt lezárják a …

– Hogy az isten…! … hát, mondtam, hogy inkább a Kolodziejska utca felé kellett volna …

– A faszom, ezt én is elfelejtettem, pedig napok óta harsogta már a rádió, hogy ez lesz.

– Te Pável, ezt jól beszoptuk!

– Beszoptuk Blazej. De kellett ez, érted, mert a népnek tudnia kell, hogy merre mennyi, aztán meg mégis csak az Úr a legnagyobb Király. Te Blazej, szerinted az Úr is ott lesz ezen a szertartáson?

– A faszomat, Pável, hát az Úr mindenütt ott van, tudod jól.