A nők könnyű prédák

Na, jó, nem egy Casanova. Főleg nem, ha Heath Ledgerre gondolsz, és most ne is a Sötét lovagot emlegesd. Most érkezett, kipakolt a táskájából néhány dolgot és hanyagul ül az egyik asztalnál, szemben a nővel.  A melegben kigombolta a frissen vasaltnak látszó ingének felső gombjait.  Kicsit túlsúlyos, de sokat fogyott az utóbbi időben, és érezni a tesztoszteront, tényleg vonzó.

A nők általában, könnyű prédák. Hát, idefigyelj, ha valakinek a szemébe nézek, elmondom, hogy te egy igazán csinos, vonzó nő vagy, téged senki meg nem ért, az biztos, de nekem nem kell mondanod, mire van szükséged, csak rád kell néznem. Én értelek. Te odafigyelést akarsz, megértést, nem csak egy átlagos faszit, aki nem törődik veled, te mélyen érzel, okos vagy, neked jár, hogy ne egy tucat nőnek tekintsenek. Hát én aztán tudom, hogy mit érzel, na, nyújtsd ide a kezed, gyere, ne törődj semmivel, én majd vigyázok rád. Na, ezek után, ha közben áthatóan a szemébe nézek, szerinted van olyan nő, akit ezzel a dumával nem lehet levenni a lábáról? Megmondom én neked. Nincs.  Mindenkihez megvan a megfelelő duma – mondja magabiztosan. Mivel tényleg eljátsza ezt az átható tekintetet, a nőnek a monológ közben nevetnie kell. A férfi humora korábban is szórakoztató volt.

Te tényleg biztos vagy abban, hogy mindenkihez megtalálod a megfelelő szöveget? – kérdezi.

Persze, minden nőt meg lehet szerezni. Csak akarat kérdése, meg kitartás. Ide figyelj, nekem volt egy nőm, még egész fiatalon. Jártunk együtt, bemutatott a családjának, meg minden. De szex, az nem volt. Tudod, ott vidéken nem úgy volt, hogy mindent lehet. Hát legalább is ő nagyon tartotta magát ehhez. Aztán, valahogy szétmentünk. De én elhatároztam, hogy akkor is meglesz nekem ez a nő. És én éveken át tartottam vele a kapcsolatot. Ne nagy dolgokra gondolj, csak rendszeresen felhívtam, úgy félévenként, mint egy megértő barát. Közben én is megnősültem, ő is férjhez ment és minden félévben egyszer elbeszélgettünk. Aztán egyszer csak, elkezdődtek a gondok a házasságban. És én persze ott voltam. Megvigasztaltam. Te, mi akkorát dugtunk, hogy csak na. Fergeteges volt az első együttlétünk. És mi azóta is rendszeresen találkozgatunk. Azóta persze, már van egy új kapcsolata, meg nekem is megvan a házasságom, ugye, de ezekkel a találkozásokkal mi annyira feltöltődünk, hogy nem mondanánk le ezekről az együttlétekről semmiképpen sem.

És nincs lelkiismeret furdalásod utána, a feleségeddel szemben?

De van, persze, hogy van. Nekem ő fontos. Nagyon fontos. De, tudod, ennyi év után, azért az emberben van hiányérzet. Ez nem az ő hibája, nem is az enyém. Egyszerűen, van annyi teendő, annyi feladat, aztán azon kapjuk magunkat, hogy valami kellene még, amit nem adunk meg egymásnak.

És, amikor elváltok a barátnőddel egymástól, nem éreztek fájdalmat, hiányérzetet? Nem érzitek úgy, hogy nehéz az elválás?

Nem, nincs ilyen érzés bennünk.

Biztos vagy te ebben? A nőben sincs?

Igen, biztos vagyok. Leteszteltem. Ennyi van és ennyi kell nekünk egymásból. Szóval, csak azt akartam ezzel mondani, hogy ha akarsz valamit, akkor azt akarni kell. És meglesz. Én végül is ennyit akartam tőle és megvan. Újra és újra. Nem is értem, hogy te miért nem voltál rámenősebb. A faszid azt mondta, hogy lelép és két perc alatt lelépett, annyi idő után. Te meg csak úgy hagytad. Te, hát ennél kényelmesebb helyzetet teremteni nehezen lehetne neki. És most szép elégedetten kefélget egy másik nőt és úgy gondolja, lerendezett egy ilyen sok éves kapcsolatot egy sziával. Na, persze elég gyerekes dolog ez az egész. Nehéz megmagyarázni. Te, szerintem azért látszik, hogy ez tele van gyerekes daccal is. Hát ide figyelj, itt vagy te, ez a törékeny, finom kis nő, ő meg beválaszt utánad egy ilyen lóbaszó picsát, hát ne mondd nekem, hogy ez nem dac. Te meg szépen félre állsz, egy hang nélkül. Én még ilyet nem láttam, az biztos. Nem így kell ezt csinálni. Én nem hagytam volna annyiban, nyugodt lehetsz.

Te mindig elégtételt veszel a téged ért sérelmekért?

Hát, persze. Sokszor már előre – mondja nevetve. Itt van például az a barátom, tudod, akiről kérdezgettél. Na, az nagy csalódás nekem. Az, hogy cserben hagyott, miután én évekig mellette voltam, segítettem, de tudod te ezt pontosan. Az egyetlen elégtétel nekem, hogy legalább elmondhatom, hogy nekem megvolt a felesége.

Ezt nem mondod komolyan? Hogy voltál erre képes? És tudja?

Persze, hogy tudja. Ő is ott volt.

A nő elhűlve hallgatja, ahogy a férfi beszéd közben figyeli a reakcióját.

Jaj, hát ez már évekkel ezelőtt volt. Voltunk valami társaságban, ott volt egy csaj is. És hármasban csináltuk. Szóval, a barátom is benne volt, meg nézett is minket a másik oldalról. Na, szóval, rendben volt ez. De nem akartam elhinni, amikor felhívott, hogy a csaj felköltözik hozzá. Hát, ez meg hogy? És tényleg odaköltözött. Aztán meg, jött az esküvő, meg a gyerek. Hát, tudod, ezek után én nem engedtem volna, hogy odaköltözzön, ez nekem is sok azért, nem, hogy még feleségül is vegyem. Szóval, amikor eszembe jut, mekkora genya volt most velem, mindig arra is gondolok, hogy legalább megbasztam a feleségét.